• FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Każdorazowo klient ma prawo według prawa polskiego zwrócić towar lub wymienić w ciągu 14 dni. Należy wówczas poinformować o tym sklep drogą meilową. Jeśli sprawa dotyczy wymiany odzieży na inny rozmiar należy podać rozmiar na jaki klient chce wymienić towar.

Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

W przypadku widocznego uszkodzenia np. naruszenia opakowania, przemoczenia itp. przy odbiorze przesyłki, należy sporządzić protokół szkody przez kuriera.

Otrzymałem inny towar niż zamówiłem - co mam zrobić?

W takim wypadku należy niezwłocznie poinformować meilowo lub telefonicznie sklep. Jeśli pomyłka nastąpiła z naszej winy pokryjemy koszty wysyłki.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? Jak to zrobić?

Każdy według prawa ma możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. Należy wówczas poinformować meilowo sklep i na swój koszt zwrócić towar na nasz adres.

Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie zastał mnie w domu. Co powinienem zrobić?

Kurier ma w obowiązku jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli nie zastanie nikogo w domu to najprawdopodobniej zadzwoni pod podany przez klienta numer i umówi się na dogodną godzinę.

Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie - co zrobić?

Jeśli przesyłka nie dotarła do Państwa w przeciągu 7 dni od zamówienia prosimy o pilny kontakt z nami. Wyjaśnimy sytuację.

Czy wysyłacie paczki w weekend?

Nie pracujemy w weekendy i święta. Można jedynie dzwonić w pilnych sprawach w sobotę między 10:00 a 16:00.

Jak szybko wysyłacie towar?

Staramy się wysłać towar najszybciej jak to możliwe. Zazwyczaj jest to do 7 dni roboczych. Jeśli jednak doszło do zapłaty przez Państwa towaru przelewem tradycyjnym czas wydłuża się gdyż czekamy na potwierdzenie przelewu.

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Nasze formy płatności to Płatności online lub przelew tradycyjny.

Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

W naszym sklepie nie ma możliwości odbioru osobistego.

Czy jest możliwe anulowanie złożonego już zamówienia?

Tak, prosimy w tym celu o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem.

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Przy każdym produkcie jest informacja o ilości sztuk towaru w magazynie.

Czy można składać zamówienia bez konieczności rejestracji na stronie?

Można zamawiać w naszym sklepie towar bez konieczności rejestracji.

Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Można poszukać towaru za pośrednictwem "szukaj" u góry strony lub przeszukując kategorie i podkategorie.